Zamieszczone przez shok
[O2] Gdzie zregenerować maglownice
Zwiń
X
-
[O2] Gdzie zregenerować maglownice
L&KTagi: Brak
-
-
[O2] Gdzie zregenerować maglownice
Witam kolegów.
Szukajka wiele mi nie pomogła, więc może szybkie pytanie tutaj. Ostatnio zlokalizowałem dosyć głośne stuki przy ruszaniu kierownicą czy to na zgaszonym silniku, czy tez przy odpalonym. Na kanale przyłożyłem rękę do maglownicy i na 90 % stuki wydobywają się z jej wnętrza. Na dodatek przy puszczaniu sprzęgła i skręconych kołach także słyszalne są odgłosy z przedniej części auta. Moja diagnoza padła na maglownicę. Czy ktoś może polecić jakiś zaufany warsztat, gdzie można oddać maglownicę do regeneracji i nie wywalić przy tym majątku??Będę wdzięczny za pomoc.
PozdrowionkaJEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE
BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE
-
-
Przyznam, że dokładna diagnoza jeszcze nastapi. Czekam na miejsce w warsztacie, ale już za w czasu wolę wiedzieć co i jak i jak najszybciej przystąpić do działania. Na pewno przy kole nie są wybite, a stuki jakie się wydobywają raczej nie wskazują na drążki, jednak dzięki za podpowiedź i na pewno to zostanie dokładnie sprawdzone skoro mówisz, że często padają. Reszta zawiechy elegancik. Podczas normalnej jazdy po nierównościach nic nie słychać, zatem obstawiam w/w element.
W dalszym jednak ciągu uwagi oraz jakieś propozycje mile widzianeJEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE
BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE
Komentarz
-
-
Pawka123, Jakby coś, to zostały mi prawie nowe drążki kierownicze po wymianie maglownicy. Kupiłem drążki i pojeździły na aucie jakieś 2000 km i wymieniłem maglownicę na drugą już z drążkami.
Jakbyś był zainteresowany, to PWAlfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
Pawka123 na maglownicy jest śruba regulacyjna sprawdź ją, u mnie jakimś cudem się poluzowała i maglownica stukała, szczególnie na progach zwalniających itp.
Oczywiście prawie w każdym zakładzie regenerującym układy kierownicze w obrębie mojego miejsca zamieszkania mówili że niema żadnej regulacji i trzeba regenerować koszt około 800zł.
Dopiero jeden magik z nie rzucającego się w oczy warsztatu w centrum katowic ściągnął osłone silnika i kluczem płaskim z grzechotką( innym się nie dojdzie) dokręcił lekko tą śrube i mam spokój z stukami od pół roku.
Komentarz
-
-
alfee, napisz na prv jaka cena jakby co
conan, czy jesteś w stanie na podstawie jakiejś fotki (nawet z allegro) pokazać która to śruba?? Może faktycznie coś sie tylko poluzowało, bo tak naprawdę dziwna sprawa, że jakoś w ciągu ok 2 tygodni tak mocno się rozwaliła wewnątrz.
Każdą ewentualność należy brać pod uwagę, zatem wszystkie propozycje czytam z wielkim zainteresowaniem.JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE
BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE
Komentarz
-
-
Ciężko mi to pokazać bo sam za wiele nie widziałem, gościu wszedł pod auto i ta śruba jest gdzieś od strony grodziowej w górnej okolicy przekładni, bliżej lewej strony.
U mnie był taki objaw że na wyłączonym silniku jak robiłem ruchy prawo lewo to stukało i na progach. Wymieniałem łączniki itp a okazała się jedna głupia śruba :wink:
I tak jak pisałem klucz płasko oczkowy z grzechotką, żadnymi grzechotkami (gedorami) się tam nie dostaniesz.
Komentarz
-
-
conan, u mnie dzieje się dokładnie tak samo, tylko że na progach cisza, a przy skręconych kołach podczas puszczania sprzęgła słyszę stuki. Zatem cóż, będziemy szukać owej śrubawki, ale jakbyś gdzieś po drodze odwiedził ten słynny warsztat i podpytał, to normalnie byłoby git.JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE
BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE
Komentarz
-
-
Pawka123, jak chcesz się upewnić, że to nie drążki, to podnieś przód (obydwa koła w górę) , odkręć końcówki drążków od zwrotnic i taką "luźną" maglownicą poruszaj kierą w lewo i prawo. Jak będzie stukało, to maglownica, bo drążki wtedy nie pracują.Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
Byłem wczoraj w ASO i wydrukowali mi zdjęcia ze zmianami maglownic jak i rysunek. Szczerze, to jakoś trudno tam się dopatrzeć jakiejś śruby, ale oby była. Chciałbym przynajmniej miesiąc jeszcze polatać, bo nie dawno wypalałem DPF i wymieniałem czujnik różnicy cisnień oraz świece. Już jak fura trafi na warsztat to dokładnie ja przemaglujemy.JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE
BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE
Komentarz
-
-
alfee, nie obraz sie ale takim sprawdzaniem jak ty propnujesz niczego nie sprawdzisz . bardziej wiarygonie bedzie jak podniesiesz przynajmniej jedna strone auta i zaczniesz ruszac kołem małymia ruchami prawo lewo jesli bedzie luz bedzie on wyczuwalny prosisz druga osobe lub sam kłdzieesz reke na wszelkich elementach przegubowych i sprawdzasz gdzie jest luz . drazek jest pod ta czarna osłona na drazku kierowniczym , sciskajac osłone wyczujesz gdzie jest dokładnie przegub . a luzy sprawdzaj na prostych kołachdiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
Komentarz